donderdag 2 november 2017

Scrap Printers Tray




Hallo allemaal !!
Hier weer een blogspot van  mijn hand.
Nog steeds geïnspireerd door de mooie kleuren van de herfst,
heb ik een fotolijst omgetoverd tot een fraaie "Scrap Printers Tray".
Ieder vakje heb ik gebruikt om een mooie herfst compositie te maken.




Het fotolijstje heb ik eerst in de gesso gezet, ( goed laten drogen !!) 
daarna met matte verf geverfd , ook de vakjes binnenin.
Dat is mooier voor als je de vakjes gaat beplakken, je ziet er dan 
geen wit tussen door!
Ik heb de lijst weer geschuurd zodat er een leuk oud effect ontstaat.
Ook heb ik er een memento inkt ( dew drops) langs gehaald wat op de gesso blijft zitten.
De lijst is afgemaakt met Nuvo Mouse als finishing touch!




Ben verliefd op de Amber Moon collectie van Prima Marketing
en heb dit gebruikt om de vakjes mee te vullen.
Heel vaak gebruik ik alles van een lijn zodat alles goed mixed en matched.
De grote bloemen zijn dan ook van dezelfde lijn als het papier.
Op dit moment niet nog niet te koop bij Kimya maar ze zijn vast te bestellen!
Ik heb twee vellen Amber Moon gebruikt en die  over de vakjes verdeeld,
even goed mixen en matchen .
Nu is het een kwestie van aftekenen , even bruinen met een Destress ink en opplakken.




.....en dan gaat het versieren beginnen.....

De compositie ontstaat door iets te proberen...en weer te verleggen...
en toch maar weer terug te leggen...... ;-)
Ik plak nooit iets direct vast maar verleg het tig keer...hahaha
Als het lijstje naar mijn zin is, dan pas plak ik het vast.




En.... oooooooohh..... wat kun je leuk versieren met de Kimya producten!!
De labels, rietjes, malletjes, flesjes, bloemen, lintjes.......
je kunt ze zo leuk gebruiken !!
Je kunt zelfs vakjes maken om tags in te doen,
wat natuurlijk materiaal erbij maakt het af.
Ik heb zelfs een zakje gemaakt met de fuse,
sequins er in, tekstje erop en voila.... weer een leuk vakje !




Ook de mini flesjes hebben een plekje gekregen.
Zo leuk om ze met papier te beplakken, een beetje destressen
en het lijkt ook oud.




In het middenvak is er een envelopje geplakt( gemaakt met een die)
Hierin ook een tag en twee kleine quote kaartjes die in
het papierblok zitten.
Ik heb een pompoen extra uitgeknipt zodat je iets meer diepte krijgt .





Het papier is zo mooi dat het niet nodig is om alles vol te plakken.
Een klein tekstje kan dan al genoeg zijn ;-)





Leuk dat je weer even langs bent geweest !!
Ik hoop dat ik jullie weer op een idee gebracht heb
en je kunt dit natuurlijk ook in een
Kerst-thema maken.... lijkt mij ook super ;-)


Liefs van mij !!





Nuvo aqua flow pens - glitter gloss 888NNuvo embellishment mousse - cosmic brown 810N
Shining organza, wit 15 mm x 5 meter

Valentina kant, wit dun fiijn materiaal, 38 mm x 1 meter  Reageerbuisjes in diverse maten, 4 stuksRietjes bruin houtmotief 25 stuks





Sequins - Tell the bees, pailletten 25 gram (100-den)  




We R Fuse Photo Sleeve Tool (EU Version)  Metal Label Holder Handles (4pcs) - Mr Smith's WorkshopEffen strik circa 24 mm 5 stuks SERIE 1 (draadje) - frans groen



Jute touw 50 meter  Gesso wit 250 mlMemento Dew Drop inktkussen Pistachio MD-000-706






Geen opmerkingen:

Een reactie posten