zondag 26 november 2017



Hai allemaal!!

Hier weer even een berichtje van mij ;-)

Vandaag een super leuke DT dag gehad met het Kimya Design Team
Natuurlijk hebben we een leuk project gemaakt wat eerst nog even afgemaakt moet worden 
voordat ik het laat zien ;-)

Voor deze dag hebben we allemaal een swappie gemaakt voor elkaar,
en het is zo ontzettend leuk om te zien dat we allemaal zo verschillend zijn ;-)

Ik heb een vervroegde " kerstkaart" gemaakt voor de meiden.
Wat te doen met de lege , overgebleven doosjes waar embellisments inzitten....
Vorig jaar ben ik begonnen om een persoonlijke
" Christmas box"
te maken van deze lege doosjes.
En zoals je kunt zien zijn ze echt allemaal verschillend!



Het is zo ontzettend leuk om deze doosjes op te pimpen met 
van alles en nog wat .
Ik heb verschillende Kerst lijnen gebruikt om toch de doosjes persoonlijk te maken.

Als eerste heb ik de doosjes geverfd en bestempeld met een tekst.
De randjes bewerkt met distress inkt Vintage Photo
Voor de omslag heb ik bruin craftpapier gebruikt en daarop
het doosje geplakt met rode tape.

Dan komt het lastige..... scrappapier kiezen ....hahaha
als dat eenmaal gebeurd is dan begint het mixen en matchen.
Ik heb de nieuwe Maja Design gebruikt, Scrapberry's en twee soorten van Kaisercraft

Dan gaat het pimpen beginnen.
Bloemen, standjes, houten ornamenten , zilveren belletjes, 
mini flesjes, lint, sneeuw....
Je kunt echt alles gebruiken om een leuke compositie te maken.






Ik hoop dat ik je , met deze foto's , weer op een idee gebracht heb !

Heel veel knutselplezier en tot gauw !!

Liefs,
Anja











Geen opmerkingen:

Een reactie posten