zondag 24 februari 2019

Wardrobe






Voor de KGKD in den Bosch heb ik de leuke wardrobe bekleed met
het mooie Diary van Mintay gebruikt.
Het rekje heb ik eerst geverfd met witte gesso.
Door eerst gesso te gebruiken blijft de volgende verf beter hechten.
Hierna heb ik acryl verf aangebracht met een sponsje, 
door een sponsje te gebruiken wordt het een beetje rommelig wat ik erg leuk vind. 
Daarna heb ik met een losse stempel hier en daar wat tekst aangebracht met destress inkt. 
Ook de randjes heb ik bewerkt met Vintage Photo destress
zodat het een oude look krijgt.



Het is zo ontzettend leuk dat je ieder hangertje verschillend kunt opleuken !
Ook de hangertjes heb ik gesponst en wel in twee verschillende kleuren
dat geeft net iets meer jeu aan het geheel!



Ik heb ornamenten, strikjes, bloemen, kaasdoek, standjes, dollies
en metaal gebruikt om van ieder hangertje iets moois te maken.
Ook heb ik heel veel kant, garen  en lint gebruikt voor de fraaie composities.


Aan iedere achterkant heb ik zakjes geplakt met daarin een label.
Bij het papier zitten ook super leuke kleine kaartjes die je hier en daar
er tussen kunt steken.
Ook de super kleine labeltjes kun je leuk verwerken met de bloemetjes en touw!


Ook erg leuk om kleine ornamenten te gebruiken met wat gekleurde veren.
zoals je ziet ook weer veel kant.

Ik hoop dat ik je op een idee gebracht heb wat je met de aardrobe kunt doen.

Liefs van mij !



Houten Wardrobe, kledinghangerlabels, 7 stuks aan rek Mintay Scrappapier Dear Diary- 15 cm x 15 cm, blok, 4x12 designs


Veren Marabou&Guinea mix mixed earth 18 ST  Effen strik circa 24 mm 5 stuks SERIE 1 (draadje) - perzik  

Papieren zakjes wit met geschulpt randje, 8,5x13 cm 6 stuks Mini Gift Bags 6.7 x 8.3 cm, 25 stuks Kraft


Zonnebloemkantje 15 mm x 1 meter - wit 


Paper doilies 14 cm, wit, 40 stuks in pak

Geen opmerkingen:

Een reactie posten