woensdag 4 april 2018

~~ Sun kissed ~~



Hai allemaal!
Leuk dat je weer even naar mijn project komt kijken ;-)

Ik had al even het papier  Sun Kissed van Graphic 45 liggen,
maar vond het zooooo spannend om mijn snijmes er in te zetten ......hahaha...
waarschijnlijk wel herkenbaar!!!
Maar.....ik heb het gedaan !!
Had zin in de frisse , zomerse kleuren en tafereeltjes !!
Ik heb een doosje van Graphic 45 genomen en dit gepimpt met het mega leuke papier !
De labels heb ik deze keer niet gebruikt......
Ik ga nog een groot album maken waar ik ze vast nog in kan verwerken !
.....nooit iets weggooien ;-).....

Op de voorkant heb ik een doilies verwerkt met daaroverheen een tekst
en gepimpt met bloemetjes, schelpjes, en een mini flesje


Op de zijkant van het doosje en rondom de binnenkant heb ik mooi kant verwerkt 
en daarover lint geplakt.
Ik heb hiervoor het speciale bijkleur gezochte lintenpakket  gebruikt!!
Heel makkelijk, je hoeft zelf niet te zoeken en alles past supergoed bij elkaar !!
Daarop een embellisment met een mooie hanger met bedels in zee thema......
te leuk voor woorden!! ( gemaakt door mijn zus.... )
Het maakt je album helemaal af !!!
Als sluiting heb ik gekozen voor fris oranje/wit geruit lint.




In het doosje zit een mini album met ruimte genoeg 
om mini foto's in te plakken. 


Ook zitten er Journaling kaartjes bij om het een en ander op te schrijven.
Super leuk als je een dagje naar het strand gaat om dit te documenteren !


Het papier leent zich er echt voor om alles te mixen en te matchen.
Het resultaat is super qute , de quotes te leuk en de kleuren geweldig !!
Het albumpje heb ik aam twee kanten gescrapt.
Leuke tags erin , quotes ,strikjes,  glitters en parels........
Kleine pockets gemaakt voor de labels en het chipboard zo geplakt 
zodat je ook iets achter kan schuiven.








Ik hoop dat ik je weer op een idee gebracht heb en ik zou zeggen :
gewoon je schaar in mooi papier zetten en laat het project lekker groeien onder je handen !!
Liefs van mij !!




Staples BOOK box medium 12 x 8.9 x 6.3 cm met labels en ring 
Graphic 45 Sun Kissed 20 x 20 cm Paper Pad (4501675)

Graphic 45 Sun Kissed 30.5 x 30.5 cm Patterns & Solids Paper Pad (4501677)

 Graphic 45 Sun Kissed Banners (4501678)

Schelpjes kleine bruine slakkenhuis, 30 gram communis
Schelpjes punt gedraaid, 5 stuks diverse afmetingen

Glazen Flesje 2x5 cm Per Stuk

Papieren onderzetter creme 11,4 cm 5 stuks

Parel stickers, 10 mm, 96 stuks, wit, opaak
Effen strik circa 24 mm 5 stuks SERIE 1 (draadje) - oranje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten