maandag 27 januari 2020


~~ Sofie's Birthday ~~

Voor de verjaardag van nichtje Sofie, heb ik een geweldig lief mini album gemaakt 
in een lief, aangekleed doosje.
Al bijna twee jaar had ik  de lieve lijn van Piatek  
"Cute & Co"
in huis maar had er nog steeds niets mee gedaan. 
De verjaardag van Sofie leek me een leuke gelegenheid om er eens mee aan de slag te gaan!
Ik had me voorgenomen om mijn voorraad eens op te maken dit jaar, dus ik heb van alles uitgezocht
en kwam tot mijn vreugde nog een aantal kleine doosjes tegen....hahaha....
wie bewaard die heeft wat...dat dussss...

Het doosje heb ik bewerkt met bruin cardstock en ben gaan
passen en meten hoe het precies in elkaar zou passen.
Zie hier het resultaat.... ik ben er blij mee !!


Ik heb het bruine cardstock bewerkt met het mooie , lieve papier en 
er een kaartje bij gemaakt een een zakje met embellishment.




Het kaartje sluit met een leuke, zilverkleurige klem met een
bedel van een schommelpaardje eraan vastgemaakt met een strikje.
Leuke bloem erop met wat kaasdoek, en een lieve quote.



In het zakje met de embellishments zitten bijpassende scrap-papiertjes,
doillies, lintjes, quotes en lieve plaatjes. 
Een leuk zakje erom heen, en een top gemaakt van hetzelfde papier.
Afgemaakt met een bijpassend strikje en quote.
Ziet er zo erg leuk uit om weg te geven.


Aan de zijkant heb ik een leuke vlag geplakt met een bijpassend strikje. 


Als je het boekje open doet, zie je aan de rechterkant het albumpje
en aan de linkerkant een mini shadow box.
Helemaal mijn ding! Ik word er helemaal blij van om er een te maken!





Zeg nou zelf.... te Cute toch!!
Hier en daar heb ik wat plaatjes verhoogd met restjes greyboard,
zodat er wat diepte in het doosje komt.
De plaatjes zitten bij het blokje scrap-papier en heb ik uitgeknipt.
Het boxje is zo geplakt dat het precies in het doosje valt als je het dicht doet.




Ik heb het album naar de maat van doosje gemaakt en het is ongeveer 9 x 9 cm.
en heeft een rug van 3.5 cm.
Ik heb er vier pagina's in gemaakt met in iedere pagina een foto mapje,
leuk voor een foto en een journaling.
Op de eerst en laatste pagina is er een pocket om iets kleins in te doen
en ik heb er alvast twee labels in gemaakt.
Op de eerste pagina heb ik een foto van Sofie verwerkt... ..
de rest mag de mama van Sofie doen ....hahaha
 Onderin het doosje heb ik een klein plaatje en wat sequins geplakt...
zo wordt het een geheel.

Ik hoop dat ik je weer wat ideeën hebt aangereikt.
Veel knutselplezier!
Liefs van mij

Anja 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten