zondag 31 maart 2019


 Femke is jarig !!

Voor de verjaardag van Femke hebben we met het Design Team
 een houten wardrobe bekleed.....
een ieder heeft een hangertje bekleed in haar eigen stijl!

Houten Wardrobe, kledinghangerlabels, 7 stuks aan rek
Hat hangertje heb ik eerst bewerkt met gesso
 en daarna geverfd in een mooie blauwe kleur die bij het papier paste,
De randen van het hangertje heb ik later bewerkt met desserts ink en  
Nuvo Mousse met een kleine glimmer.....vond het anders te strak.



Ik heb veel gebruik gemaakt van de die-cuts die bij deze lijn hoort.
Je kunt zo eindeloos variëren met het papier en de die-cuts door elkaar heen.
Eerst heb ik een compositie gemaakt en steeds er dingetjes
tussen geschoven  totdat ik het uiteindelijk goed vond...ben nooit snel tevreden...hahah
Daarna heb ik van alles bij elkaar gezocht wat ik erbij vond passen
en daar begint het schuiven opnieuw.... ;-)
Uiteindelijk was ik tevreden en heb ik een foto gemaakt
zodat ik alles op de juiste plaats kan opplakken.
 Sommige dingen heb ik verhoogd met greyboard zodat er meer 
diepte in het project komt.
De klokjes en vlinders heb ik uit een oude lijn van Maja Design geknipt...
het is echt super leuk om dit te combineren met deze stijl.




Zoals je ziet heb ik alle randen oud gemaakt en met Vintage Photo bewerkt
...it's my favorite !!
Hier en daar heb ik ook kaaslinnen er tussen uit laten piepen 
en aan de boven kant wat kant....
eerst een scheur gemaakt, bruin gemaakt en daarna een kantje erachter geplakt.
Al met al ben ik dik tevreden over het resultaat!!


De achterkant heb ik wat rustiger gehouden...
Een zakje er opgeplakt waar ik een tag in heb gedaan met een lieve verjaardagswens.
En natuurlijk kan het strikje niet ontbreken bij me ;-)

Dit is uiteindelijk het geheel geworden.








Liefs van mij !






Geen opmerkingen:

Een reactie posten