maandag 24 september 2018


Hallo allemaal,

We hebben enorme leuke Doedagen van Kimya achter de rug!
Wat een gezelligheid en Creativiteit !!

In deze blog laat ik jullie het Notitieboekje zien die Esther en ik gemaakt hebben.
Ik had dit modelletje al eerder voor workshops gebruikt maar heb het aangepast en een leuk hoesje er omheen gemaakt.
Natuurlijk kon het zeer gewilde notitie blokje niet ontbreken ;-)



We zijn een " beetje " blauw fan en hebben daarom het mooie Gossamer Bleu 
van Lemoncraft gekozen voor dit project!
Het hoesje hebben we van Kaftpapier gemaakt en past perfect om het notitieboekje heen.
Het meet 10cm x16cm en de rug is 1 cm.
Ik heb het eerst met DP beplakt voordat ik het in elkaar gezet heb, 
ik vond dat zelf wat handiger omdat het dan nog lekker plat ligt !

Ik heb het versiert methet woord Memories die ik gemaakt heb 
met de word punch board van WeR Memory Keepers.
Ik heb de voorkant matig versierd omdat ik het papier op zich al erg mooi vind.
Ik heb wat cheesecloth , bloemetjes, lint , touw en een plak embellishments van hetzelfde merk verwerkt tot een mooie compositie.
Aan de zijkant nog mooi lint en een knoop verwerkt. 


Het notitieboekje sluit met een elastiek die aan de rechterkant verwerkt heb.
als je het boekje inklapt kun je elastiek naar voren doen zodat het sluit.
Aan de voorkant geen extra versiersels anders past het niet meer in het hoesje....en het papier is zo mooi !!



Op de linkerpagina heb ik een kraftzakje en een pergamijn zakje verwerkt.
In de zakjes natuurlijk een grote label en een kleine label  met lint 
en een gestempelde tekst ;-)
Leuk versierd met een papieren dolly , een quote van Tim Holtz ,een plakparel en een paperclip.


In het midden heb ik twee pockets gemaakt waar ook weer labels en twee journalingboekjes 
in verstopt zitten waar je weer van alles in op kan schrijven.
De quote is uit eigen voorraad , het bekende strikje vind ook hier weer een leuke plaats ;-)
 Aan de rechterkant heb ik het notitieboekje verwerkt. 
De achterkant van het boekje heb ik achter het elastiek geklemd.
Het super blauwe lintje heb ik gewoon om het boekje heen gebonden zodat het dicht kan.






We hebben met veel plezier dit Project gemaakt en 
ik hoop dat we jullie op een idee gebracht hebben !

Sommige producten die ik gebruikt heb ik weer gelinkt aan de producten in de webshop.....
weer makkelijk voor jullie ;-)

Liefs van mij 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten