zaterdag 23 juni 2018





Welkom bij onze bloghop !!
Als het goed is komt je bij het Kimya blog vandaan!

Als eerste in de rij laat ik aan jullie mijn swappie zien voor de DT meiden!
Ik heb een soort goodiebag gemaakt in BEACH stijl.
Het is allemaal begonnen met een geurzakje.... ik vond ze zo geweldig leuk dat ik ze al een tijdje geleden gekocht had......mijn hobbykamer ruikt helemaal zen ....hahaha
Daarom heen heb ik een soort doosje gemaakt van kraft en beplakt 
met het mooie schelpen papier van Kaisercraf.
Ik heb er een sluiting aan gemaakt met zelfklevende klittenband rondjes....super handig !!
Een kleine versiering met wat jute band en een tekstje......het papier is al leuk van zichzelf ;-)


Door het klitteband van elkaar af te halen klap je het doosje open....
En zie daar........
In het doosje heb ik wat schelpen gedaan, het deurzakje en een klein doorzichtig doosje met 
een klein waxine houdertje en drie geurkaarsjes...
Op het doorzichtige doosje heb ik nog een kleine versiering aangebracht  ook in BEACH stijl.
Ontzettend leuk om zo een cadeautje te geven aan de DT meiden !!








Laat die warme zomeravonden nu maar komen !!
We zijn er klaar voor ;-)

Zo!!
Je mag nu door hoppen naar Tiets !
Heel veel plezier op de blogs !

Liefs van mij !!






25 opmerkingen:

  1. Dat ziet er lekker zomers uit.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan zeg ik krijg helemaal zin in de zomer nu .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!
    Hihi hoop voor je dat het een heerlijk geurtje is als alles ernaar ruikt😂

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat mooi en het is heerlijk ruikend cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk gemaakt, een echte maritieme verrassing😊

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt gaaf hoor jouw cadeautje voor de meiden,superleuk en thema ook zeer geliefd !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi Anja!!
    Dat is mijn favoriet merk geur stokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk idee om te geven

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat een leuk origineel beach cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier krijg ik de zomerblues van
    Megagaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi zomers geheel met die schelpjes. Prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super leuk gemaakt, ook weer een idee om te onthouden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeker ontzettend leuk om zo een cadeautje te krijgen. De meiden zullen nu allemaal wel een heerlijk geurende hobbykamer hebben. Prachtige cadeautje heb je ervan gemaakt!

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee deze bloghop! En zo enig dat jullie door op zo'n dag elkaar kadootjes geven en allemaal zelfgemaakt! Helemaal leuk geworden ook met dat geurzakje. Ik kan me voorstellen dat jullie een topdag hebben gehad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I live beach style En zeker met een lekker geurtje er in 😀 mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beach thema, echt lekker zomers, mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Anja,
    Wat een leuk idee jouw zeezakje het is mooi en nog toepasselijk ook voor erna goed idee onthou ik!!!
    Mvg gina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig geheel, mooi papier ook. Leuk cadeautje/weggevertje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen